onsdag 23 maj 2012

turkost till sommaren







Igår var jag i ateljén och hämtade en beställning jag gjort som var klar. Allt ser tack och lov ut som det ska. Det har varit en del problem med ugnen den senaste tiden, vilket är mycket frustrerande, så man vet liksom inte riktigt vad som väntar när ugnen öppnas. Man ber en stilla bön och hoppas....
Eftersom jag delar ateljé med flera andra blir det ju slitage på ett annat sätt och då jag är ganska petig passar det mig nog inte så bra att dela. Detta trots att  ateljén är en dröm. Den är nämligen en liten del av ett palats som omges av en fantastisk trädgård där bilderna är tagna. ( även om man i just dessa bilder inte ser skymten av trädgården. Den sparar jag till en annan dag) 

Ha det gott



5 kommentarer:

  1. Taggetes önskar lägga in en beställning på sådana skålar!!! Verkar som om du kan göra till Rosenlund också :-))

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg! Här kommer jag hänga mycket och bara njuta av dina underbara bilder.

    kram Sally

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att du förstår att jag behöver sex likadana skålar. Jag kommer ner i augusti och hämtar dem.

    Jag har länkat och skrivit om dig på min blogg.

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Jag hittade till dig via K-L. Sååå härliga bilder du har!

    SvaraRadera
  5. Tack för fina komentarer, det värmer.

    SvaraRadera