tisdag 6 november 2012

Dynamit




Jag trodde faktiskt inte att dynamitsoppan som tycks vara så populär bland svenska barn skulle gå hem här, men det gjord den.
 Det uttrycktes tom starka superlativ som; mmmm jättegott, supergott !!!
Det kan man väl kalla succé det.



Ikväll börjar Elsa och jag vår badmintonträning. På senaste tid har vi båda verkligen saknat den så det ska bli sååå kul att börja igen.
Men dessförinnan måste vi hinna göra läxor, plugga inför prov och gå på kvartsamtal hos Elsas fröken.



Därför tar jag nu en sista chokladbit
 dricker upp mitt te
 reser mig upp
och går härifrån. 

hej så länge !




3 kommentarer:

  1. Vad är dynamitsoppa? Kan man få ett recept kanske?

    SvaraRadera
  2. Det finns manga varianter pa dynamitsoppa. Jag tog ett recept jag hittade pa tasteline.

    SvaraRadera
  3. Det är mycket som ska hinnas med... Den nedre bilden gillar jag massor. Vacker!

    SvaraRadera