onsdag 4 juli 2012

Glad



Idag var jag uppe tidigt. Körde till zigenarmarknaden för att byta ett par byxor åt kusinerna som åkte hem idag. Vi har haft det riktigt bra tillsammans. Allt har gått så smidigt fast vi var tio pers i mitt lilla hus. Trött - visst, men mest glad och nöjd. 

Jag köpte churros till frukost och ett par nya menorquinas till mig.







En tappad tand.
Socker i hela ansiktet och
sand i skorna.


Glad packar jag våra väskor till Sverige.
 Mycket att tänka på.
 Varma kläder, sommarkläder, badkläder, regnkläder....
Men jag hoppas att det i alla fall blir hyfsat väder.

Vi ses



3 kommentarer:

  1. Jag har vita menorquines. Har du ett armband med virgenes på??? Elsas första tappade tand eller? From tisdag får vi sämre väder men fram tills dess åskvärme.

    SvaraRadera
  2. Buhuu.. :-((
    Vi vill inte att ni åker..även om lugnet är fantastisk?! Ha ha ha
    Nu är det "bara" 4 vilda barn kvar sen kommer det två kusinbarn o en systerdotter om ett tag..! Pust!
    Men dom ska sova en eller två nätter här. OCH sen blir det ännu lugnare. Då börjar äntligen skolan o dagis!! :-)))
    Då får mamma Lillan semester! <3
    Säga vad man vill om sommarlovet, barnen får vila från skolan, leka med kompisar varje dag, sovmorron, uppe länge på kvällen.. men fan så långt det är!
    Det är alltid lika roligt o intensivt när ni kommer o vi längtar redan till nästa sommar. Jag själv ska faktiskt kolla inom det närmaste efter en vecko resa ENSAM till Spanien o till Maja <3
    Vi hinner ALDRIG vara ensamma, eller ta en fika eller gå på stan eller osv osv.
    Så nu tänkker jag ta EGEN tid o göra vad JAG vill! Hepp! Nu blev det vuxen poäng till mig! :-D
    Era ljuvliga små monster Elsa den söta lilla varelsen, Hugo vår stora o starka krigare o Lukas den fantastiska o snälla pojken som ÄLSKAR alla väder, djur o personer.. UNDERBARA ungar!
    Manolo, min blivande man fast det vet han inte ännu!! Ha ha ha ha :-))
    En skönare spagge får man leta efter! <3
    Han bara "är" när han kommer hit. Skönt! Det är så det ska vara när man åker på semester!
    Maja, min vän. Du förgyller allas vår tid när du kommer. En positiv, glad o ärlig person. Till på köpet är du KVINNA! Ha ha ha Ja det är bara en massa positiva saker om dig o vi vill inte att ditt huvud växer sig allt för stort?!
    Sen finns det saker du behöver träna på... Jo det är sant! MINIGOLF!!
    Ha ha ha vicka foton, vicka underbara slag o utrop! Oslagbart!

    Så vänner ha det så bra tills vi ses igen..snart hoppas jag.
    Hälsa min kärlek o säg att jag saknar honom <3 <3 <3

    Må väl!
    Kram och massor av kärlek från oss alla Lillan, Jonas, Adrian, Isak, Hanna, Elias, Janne, Ayla och kissarna o ALLA hönorna! :-D

    SvaraRadera
  3. Tack snälla tack ! Du har varit en klippa i sommar- fantastisk !

    SvaraRadera