torsdag 16 augusti 2012

En förnämlig gömma





Det är här jag gömt mig i sommar






i paradiset !


Vi har haft en underbar sommar! Jag har njutit av tungt arbete på vårt älskade sommartorp Rosenlund. Glada barn har lekt från morgon till kväll. Familjen, släkten och vännerna - så stärkande och roligt att få ha träffat dem alla. Det var svårt att lämna Småland efter den här sommaren.

Jag kommer att ösa på med bilder från Småland i uppkommande inlägg. Har en del att visa och berätta efter en så lång bloggfrånvaro.

Och så hoppas jag ju såklart att alla andra haft en minst lika bra sommar. ☺
  





4 kommentarer:

  1. Vad härligt!! Kort på "nya" torpet vill jag gärna se!!

    SvaraRadera
  2. En synnerligen fantastisk sommar ! Så innehållsrik och samtidigt så rofylld. Dagmar ler nog i sin himmel och Rosenlund kan nog äntligen sträcka på sig med vinden så ren ! Undrar hur det ser ut i höstmundering...:-)) KRAMAR !!

    SvaraRadera
  3. Vad underbart ni verkar haft det!!! Är ju själv smålänning och njöt av att se dina vackra foton!!

    Kram Karin

    SvaraRadera