måndag 27 augusti 2012

En avslutande bildkavalkad.






Det är frosti som kör oss...


...hem till sig


...och där står stjärna och väntar i hagen.

Tänk att vi haft sån tur med fina grannar. Ja då menar jag inte bara hästarna utan också ägarna till hästarna som är våra närmsta grannar den sidan av vägen. Att få rida, rykt och kratsa hovar bara för att man flyttat in i ett ruckligt litet torp näst intill är inte illa!




Elsa fyllde 6 år och fick den här finfina tårtan.
 Här glänser maken med sin konstnärliga ådra.






Och så gjorde vi en utflykt till Kalmar slott och 1500-talet där Hugo och Lucas blev dubbade. Vet ni vad det är ? Jo, så kallas cermonin då en mycket tapper soldat utsågs till riddare. 


och det kan man ju förstå!!!!


Dessa blir de sista bilder jag lägger upp från sommarsverige. Jag tycker nog jag fått med lite av det mesta men naturligtvis inte allt. Men någonstans måste man ju sätt punkt för att börja ett nytt kapitel och det får bli här. Nu är jag sugen på nya bilder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar