torsdag 23 augusti 2012

Igår..



 ...var det Hugos födelsedag. Han fyllde 10 år och fick en surfingbräda i födelsedagspresent. Naturligtvis tillbringade vi hela dagen på stranden och tänk att det just denna dag var det nästan lite läskigt höga vågor!! Jag hade tänkt ta lite schysta surfingbilder på min coola 10-åring men hade dessvärre glömt sätta in minneskortet i kameran - typiskt ! Inte heller blev det några blåsa-ut-ljusen-på- tårtan bilder eftersom  han befriat mig från tårtbakning. När det är 40 grader varmt är det väldigt uppskattat att slippa stå i köket. Det blev trots allt en bra dag i all sin enkelhet, och viktigast av allt - en nöjd Hugo.



GRATTIS HUGO och..




- tack för att du nöjde dig med bullar från Ikea!


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

3 kommentarer:

  1. Hrm, de sa ju på nyheterna att de flaggat rött på sranden i Rota, badvakterna hade fullt upp med att rädda folk som fastnat i virvlar i vattnet och inte kunde ta sig ur dem. Tror de hade räddat ca 200 pers längs Cadiz kust...

    SvaraRadera
  2. Tur att jag har så begåvade barn som höll sig nära stranden och har respekt för vågorna!! Det var gul flagg på vår strand och jag tror de fiskade upp 5 pers här. Men visst var det många surfare som var långt ute och då kan det lätt bli farligt.

    SvaraRadera
  3. GRATTIS HUGO från oss ALLA till dig!!!!
    J Ä T T E stor kram från Isak.. ;-)
    Åh va kul att du fick en bräda! Var nu extra försiktig så att du inte faller av allt för hårt.
    Kram Lillan

    SvaraRadera