söndag 21 oktober 2012

Grått och kravlöst




Det är inte på något sätt så att vi befriats från syskonbråk den här helgen men det har ändå varit en skön och grå söndag.
Vi har pluggat lite och sen har vi spelat memory.
Det är ju helt sjukt hur bra barn är på det.
Jag vinner aldrig :-(



Jag har bytt ut det otympliga runda bordet som jag aldrig tyckte om mot ett rektangulärt.
Det tycker jag bättre om.



 Det var bara vi tre här hemma i eftermiddags. Manolo var iväg på sitt kontor med Hugo och en klasskompis till honom för att göra färdigt ett grupparbete om maskar och svampar. Han hade bildbevis med sig.
Visst blev det fint !? 





Nu avslutar vi söndagen med en galen italiensk film.




Godnatt !


3 kommentarer:

  1. Åh vad fint det blev med nya bordet! Men vad har du gjort av bokhyllan som stod där?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokhyllan står där tv:n stod. Ni får väl komma över nån dag då vi kan få till det och ta en fika vid nya bordet och se vad jag ställt till med!

      Radera