tisdag 4 september 2012

Skitdag.


Jag hade tänkt mig en dag full av energi och aktivitet. Massor skulle bli gjort. Men gårdagen blev allt annat än det. En riktig skitdag var vad det blev! 
Trött, sänkt, lättirriterad och orkeslös. Behöver jag utveckla..?

Tur i alla fall att dagen slutade i sällskap med en fin klok vän som jag inte träffat på hela sommaren. 
Det gjorde gott.

Nu är det en ny dag,
en bra dag !


Life is too short to wake up with regrets.
So love the people who treat you right.
Love the ones who don't just because you can.
Believe everything happens for a reason.
If you get a second chance, grab it with both hands.
If it changes your life, let it.
Kiss slowly.
Forgive quickly.  
God never said life would be easy.
 He just promised it would be worth it. 



2 kommentarer:

  1. Det är sådana dagar det är bra att köra bandslip. Det går bra andra dagar med- det gör riktigt gott i en :-)! Jag blir så glad varje gång jag läser din text och ser dina fantastiska bilder! Var kommer denna texten i från ? Kramar T

    SvaraRadera
  2. Been there, done that. Exakt. Visst är det skönt när det vänder?

    SvaraRadera