lördag 29 september 2012

Sköna helg





Sovmorgon
ack så skönt.
Idag ska jag försöka göra
så lite som möjligt.





Lucas laddar för disco hos Diego ikväll!





Och kanske. kanske åker jag till växthuset 
så att blomkrukorna inte ska behöva stå sådär i varandra 
och forma fint ordnade staplar.
Det är väl inte det man har blomkrukor till?




Jag önskar att längtan efter lugnet ska smitta av sig. Att tv:n inte ska stå på oavbrutet.
 Jag vill gå en promenad på stranden
 fast det blåser  kallt.






2 kommentarer:

  1. Samma tankar här, lugn och vila så långt det går. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Idag har vår förening städdag, Felix och jag gömmer oss inne. Vi hade glömt bort detta... Ska istället påbörja vår köttgryta som ska koka långsamt och länge. Regn, gula och röda löv, hösten är här. Dexter fick hösttvätt i morse, han luktade så där otrevlig hund, inte som nu, mysig och mjuk =). Stor kram

    SvaraRadera